მე-10 დღე/ 16 თებერვალი
გავიხსენე პორტფოლიოს ჩეკლისტის საშუალებით რა რესურსები უნდა გვქონდეს საბოლოო პრეზენტაციისთვის.
პროცედურების დაწერისასგადავიკითხეთ პორტფოლიოს რუბრიკის კრიტერიუმები ,რომ შეგვეფასებინა რამდენად სრულყოფილად და სწორად გვიწერია პროცედურები.
გავეცანით მრავალმხრივი ინტელექტის ,გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის თეორიას,გავეცანით მოსწავლეთა დიფერენცირებას.
შევქმენით დიფერენცირებისთვის თვითშეფასების ფორმა.
ასევე შევქმენით მოსწავლეთსაჭიროებისათვის,, სკაფოლდინგი" ანუ ხარაჩო.
No comments:
Post a Comment